søndag den 2. december 2012

Vil I hjælpe?



Jeg deltager i en julekonkurrence for hjemmesiden Luxmode.dk
Hvor jeg kan vinde en taske.
De sælger mærkevare ting til virkelig billige penge.
De opkøber bla. rester, og derfor kan de sælge det billigt.

De har nogle virkelig lækre ting derinde. Fx. solbriller, slips til mænd, tørklæder og sådan(:


Konkurrencen går ud på, jeg skal samle "lodder."
For hver der tilmelder sig deres nyhedsbrev får jeg 1 lod.
Når I tilmelder jer nyhedsbrevet, så efter jeres navn skal I skrive ( Kreaman)
Så kan de nemlig se, det er mig, der skal have et lod, ellers tæller det ikke nemlig.
I kan tilmelde jer nyhedsbrevet Her
I behøver ikke skrive adresse og i kommentar feltet kan I evt. skrive nyhedsbrev.
Det er normalt der, man skriver, hvis man har spørgsmål til dem, men man tilmelder sig også nyhedsbrevet der.
Alle der har tilmeldt/tilmelder sig nyhedsbrevet bliver der trukket en vinder, som vinder et gavekort på 400kr til deres lækre hjemmeside.

Hvis I køber noget derinde, får jeg 1 lod for hver 100 kr, I køber for.
Og det samme gælder her, at efter jeres navn skal I skrive ( Kreaman)
Så de igen kan se, det er mig, der skal have nogle lod.

Jeg håber, I har lyst til at hjælpe mig(:

Knus Elisa


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...