mandag den 24. december 2012

Glædelig jul



Rigtig glædelig jul til alle jer her i blogland.
Jeg har idag lavet ris a la mande, så er det klaret(:
Igår morges blev der lagt gaver under juletræet, så har vi gået og nydt synet af gaverne. I forgårs blev der pyntet juletræ, da de havde lovet snevejr, så vi fik juletræet ind der, så det ikke nåede at blive vådt.

 
Nu går vi og nyder dagen idag, mens vi alle er spændte til i aften.
Jeg glæder mig til den gode mad, og jeg glæder mig også til at få og give gaver.
Selvom jeg er voksen, elsker jeg at få gaver, men jeg nyder lige så meget at se andre få gaver.
 
Vi skiftes herhjemme om at købe mandelgaven, og i år var det vores tur.
Sidste år var det min ene datter og svigersøn, der skulle sørge for den.
I aften skal vi have flæskesteg og medister og det er med brunkartofler og det hele til.
Normalt plejer vi at få and, men det er egentlig kun min mormor, der er glad for and, så det droppede vi i år.
 
Kan I alle have en rigtig god jul med jeres nærmeste.
Jeg håber, I får en god og hyggelig aften.
Og tak fordi I følger med her på bloggen og lægger en masse fine kommentarer(:
 
Knus Elisa

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...