tirsdag den 18. december 2012

Julen nærmer sig



Dagene går hurtigt herhjemme, og julen kommer tættere og tættere på.
I starten af december blev der skrevet julekort til familien.
Alle julegaverne er for længst købt, og de er blevet pakket ind.
Det tog rigtig lang tid at pakke dem alle ind. Men jeg var ikke alene om at pakke dem ind.

Vi har også lavet konfekt herhjemme. Så nu er vi ved at være parat til at få gæster til jul.
Den 22 december tager vi til fyn for at hente min mormor og min ældste datter, Kamilla.
Så skal de holde jul ved os i år.



Da det begyndte at sne var vores hund Vaks helt vild med sneen.
Han var helt svær at få med ind igen. Det sneede meget herhjemme for en uges tid siden.
Men det er begyndt at smelte lidt igen.

Forresten har mine 2 døtre en give away hver på deres blog, som jeg synes, I skal kigge forbi.
Kamilla har en give away, hvor man kan vinde 2 lækre skønhedsprodukter, en håndcreme og en ansigts olie. I finder hendes give away Her

Heidi har en give away, hvor man kan vinde et gavekort på 500kr til en hjemmeside med tøj og tasker. I finder hendes give away Her

Knus Elisa

4 kommentarer:

  1. Hvem der bare var så langt i juleforberedelserne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også selv, jeg har været i god tid i år(:

      Slet
  2. Lyder til at der er ved at være godt styr på juleforberedelserne - ønsker jer en rigtig god jul. Dejligt at begge dine piger er aktive bloggere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Og rigtig god jul til jer(:
      Ja, jeg synes også, det er dejligt, jeg kan følge med i deres liv igennem bloggen, nu når vi bor så langt fra hinanden.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...