lørdag den 15. december 2012

Give away nr. 13



Denne give away er egentlig beregnet til jul, men den slutter altså først efter jul, men så kan I jo gemme den til næste år og bruge den der(:

Hobby.dk har været så søde at sponsorere denne fine give away.
De har en rigtig skøn hjemmeside med en masse spændende og lækre ting til os, der elsker at være kreative.

De har fx. ting til foråret, efteråret, halloween, jul osv.
Nu når vi er ved jul, så er det det, denne give away handler om.
I julen kan mange godt lide at sidde og flette julehjerter og stjerner, og lave en masse andet lækkert julepynt.

Denne gang kan en heldig læser vinde

 
 
En pakke til at lave juleting fra Vivi Gade Design.
 
Pakken består af:
 
5 ass. ark designpapir, 4 ass. ark karton, 48 ass. stjernestrimler, 6 stk. minitøjklemmer, træperler, dekorationsbånd, rhinsten, 3D klæbepuder og dobbeltklæbende tape
 


Reglerne er:

I skal være/blive fast læser af min blog.
I skal lægge en kommentar med enten jeres mail eller link til jeres blog, så jeg kan komme i kontakt med vinderen hurtigt.

Man skal bo i Danmark for at deltage.

Give awayen slutter mandag den 31 december.

Jeg håber, I har lyst til at deltage, selvom I først kan bruge den til næste år(:

Knus Elisa

40 kommentarer:

  1. Sikke da en lækker give away.... jeg vil rigtig gerne være med :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil også rigtig gerne være med.

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Skøn give away. Jeg vil gerne deltage.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Dejlig give away, jeg deltager gerne...

    SvarSlet
  5. jeg vil meget gerne deltage

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne deltage :-)

    Med venlig hilsen
    Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com
    Nannas-verden.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med :)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Sikke lækre ting, jeg deltager :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  9. Nøj hvor lækkert... Den kunne jeg helt klart godt putte i gemmerne til næste år :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  10. Så lækker en giveaway. Jeg ved lige hvad jeg kunne lave til næste jul ud af det. Men det ville blive lavet så snart det kom ind i mit hjem, og så gemt godt indtil dec 2013 :).
    englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med.

    monahonnens1(at)gmail.com

    Mona

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage...
    gulstorff1983@gmail.com

    denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne deltage(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med, jeg er sikker på, at jeg også vil synes om at lave julepynt af de fine sager til næste år:-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  15. Spændende og meget brugbar :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. Det kan da lige komme i kasserne til næste år :)

    SvarSlet
  17. Jeg vil rigtig gerne deltage.
    Jeg har besluttet mig for at det skal være slut med at se så meget tv som jeg gør, er lidt en tv narkoman :-) Istedet skal jeg bruge tiden på at være kreativ, har en liste med ting jeg skal lave og disse ting må gerne komme på listen så jeg kan lave noget fint julepynt. At det først kan bruges næste år er helt fint. Jeg har også tænkt mig at lave nogle ophæng i selvhærdende ler til næste år.

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  18. Den pakke vil jeg rigtig gerne vinde. Hvis jeg skulle være den heldige, så tvivler på om jeg kan vente helt til jul med at gå i gang, men til gengæld ville jeg være klar til jul i god tid ;)

    SvarSlet
  19. Lækre ting i dejlige jule farver. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  20. Flot præmie - jeg deltager gerne
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Lækker præmie! :)

    mvh Pia
    www.kreativepips.blogspot.com

    SvarSlet
  22. jeg vil rigtig gerne være med :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med :)

    SuperPrinsessen.dk - tjek også min julekalender med nye gevinster hver dag frem til jul

    SvarSlet
  24. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Deltager :-)
    signepedersenm@gmail.com
    http://beyouonlyyouandme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  26. Jeg vil super gerne deltage... hjemmegjort julepynt lave med kærligheh er og bliver altid det smukkeste

    SvarSlet
  27. Hovsa... selvfølgelig følger jeg din blog

    SvarSlet
  28. Jeg er helt sikkert med.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  29. Deltager med glæde. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil også gerne være med :)
    http://tanjas-verden.blogspot.com
    liliestjerne@msn.com

    SvarSlet
  31. Det vil jeg meget gerne vinde. rikkegaarde@msn.com

    SvarSlet
  32. Jeg vil meget gerne deltage i denne fine give away :)

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  33. Her vil jeg da gerne deltage og vi når heller ikke mere julepynt herhjemme i år. :)

    SvarSlet
  34. Det er da vildt, som du deler ud af spændende give away - lækre sager til kreagenet.
    designlacamara@gmail.com

    SvarSlet
  35. Den vil jeg gerne vinde, så er jeg da klar til næste års jul... I år blev det til næsten ingen ting pga sydom i huset.. stort set siden sidst i november :-) Så vi håber at kunne klippe klistre næste år til jul :-)

    Ohmann1702@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Dejlige kreasager, du udlover, så jeg deltager med krydsede fingre :-)

    lolesen.blogspot.dk
    lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  37. Det er SÅ lækker en pakke, og med mit tempo gør det ikke noget at starte julepynten op i god tid ;-)

    SvarSlet
  38. Så er der lagt op til mange timers hygge med mine piger som elsker at sidde sammen med mig ved spisebordet og flette stjerner, pakke gaver ind osv ;)

    Krydser fingre!!!

    Rigtig godt nytår.

    Sandie
    sandielarsen@stofanet.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...