lørdag den 29. december 2012

En god jul


Så er julen ovre, og julepynten er pakket ned, og juletræet er kommet udenfor igen.

Det har været hyggeligt at have min mormor og min ældste datter på besøg i juledagene.
Vi havde en god jul med god mad og masser af gaver.

Jeg har bla. fået en læker Dr. Hauschka håndcreme, en af Kay Bojesens fugle, noget service af Rosenahl Grand Cru, og det er kun nogle af gaverne, jeg har nævnt her. Jeg har fået andre lækre ting.
Jeg er rigtig glad for alle mine gaver(:

Nu nærmer nytåret sig, og der skal vi have smørebrød fra brugsen af.
Det er lidt en tradition, vi har fået.
Nytårsaften slapper vi af herhjemme, og det har vi gjort i mange år.
Så får vi noget god mad, hygger med familien og ser på fyrværkeri og fyrer noget af selv.
Og kransekage skal vi selvfølgelig også have.
Den skal jeg op i bageren for at købe imorgen.

Jeg håber, I har haft en god jul med familien med noget god mad og gode gaver.
Går I meget op i nytår ved jer?

Knus Elisa.

4 kommentarer:

  1. Vi skal have gæster, men det er også stille og roligt, med god mad og kransekage.
    Godt nytår

    SvarSlet
  2. Det lyder som nogle virkelig dejlige gaver. Hyggelig tradition med nytårsaften. Vi holder det meget stille og roligt - altid med det samme vennepar som også har børn. Nogle gange er der andre med, andre er vi bare 4 voksne og vores børn - sådan bliver det i år hos os...vi får god mad og vin og ikke mindst lækre drinks. Rigtig godt nytår til dig.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Mange tak(:
    Lyder hyggeligt den måde, I begge holder nytår på(:
    Og rigtig god nytår til jer.

    SvarSlet
  4. Nytårsaften her lyder meget som den hos jer ..
    lidt ekstra godt på menuen og hygge.
    godt nytår til jer.
    hilsen Mona

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...