tirsdag den 11. december 2012

Konkurrence jeg deltager i



Husk I meget gerne må hjælpe mig med at vinde en lækker taske fra Luxmode

De har en masse lækre mærkevare ting til billige penge. De kan sælge tingene så billige, da de opkøber rester og sådan fra lagere.
De har en masse mærkevare bla. Calvin Klein, Dior, Diesel, Versace.
Jeg synes helt sikkert, I skal kigge forbi deres side.
De har også ting til mænd derinde. Bla. nogle flotte slips.

Alt I skal gøre for at hjælpe mig er at tilmelde jer deres nyhedsbrev, og det gør I Her
I behøver ikke skrive jeres adresse. Efter jeres navn skal I skrive ( Kreaman)
Så de kan se, det er mig, der skal have et lod.

Hvis I køber noget derfra, skal I også skrive (Kreaman) bagefter, fordi så får jeg 1 lod pr. 100kr I køber for.

Konkurrencen kører frem til 31 marts, så der er lang tid, hvor I kan tilmelde jer nyhedsbrevet(:

Jeg håber, I vil hjælpe(:

Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...