mandag den 31. december 2012

En heldig vinder er fundet



Først vil jeg ønske jer alle et godt nytår(:
Jeg håber, I får en rigtig god og hyggelig aften.

Jeg har nu fundet en vinder af min give away, hvor man kan vinde et julesæt til at lave julepynt af.

Jeg vil gerne takke Hobby.dk for at have sponsoreret denne fine pakke(:
Og selvfølgelig også en stor tak til jer, der havde lyst til at deltage.

Jeg har brugt random.org og det blev nr. 35 og der gemmer bloggen Mrs.Lolli's sig bag.
Jeg håber, du kan bruge denne kreative pakke(:
Jeg kontakter dig med det samme.

Endnu en gang 1000 tak fordi I ville være med, og endnu en gang godt nytår(:

Knus Elisa

4 kommentarer:

  1. Har lige set din mail. Virkelig skønt at jeg var heldig! Det er helt sikkert noget der kan bruges herhjemme - selvom der går lidt tid inden det skal op og hænge. :-)

    SvarSlet
  2. også godt nytår til dig og din familie
    og tillykke til den heldige vinder.
    hilsen Mona

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...