fredag den 21. december 2012

Hjemmelavet julepynt



For nogle år siden var jeg på et julemarked med min egen bod, hvor jeg solgte hjemmelavet julepynt.
Jeg lavede også lidt til mig selv.
Jeg kan desværre ikke huske, hvor jeg har fået opskrifterne fra.
Men derfor skal I stadigvæk lige se lidt af det(:
Og billederne er ret dårlige pga. lyset.

 
 
Jeg lavede også snemænd eller snekvinder med lyserøde ørevamere, og forskellige knapper og halstørklæde, så de blev lidt forskellige(:
 
 
 
Disse engle kan man jo have stående fremme året rundt, men jeg synes nu stadigvæk, der er et eller andet julet over dem, så herhjemme kommer de frem til jul(:
Som I kan se, blev de også lavet af forskelligt stof og forskellige hårfarver.
Det skal forstille, at de holder et par vinger, der er til tørre.
Det kan I se tydligere på billede nedenunder her.
 
 
 
Jeg synes, det er hyggeligt, at noget af ens julepynt er hjemmelavet.
Det er ikke julepynt, som da jeg var barn eller da mine ældste børn var barn, hvor det var nisser, der var røde og sådan. Dette er nymoderne julepynt, men det er jeg også ret vild med(:
 
Glædelig 21 december til jer alle.
 
Husk nu at kigge forbi min jule give away(:
I finder den Her
 
Knus Elisa
 
 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det altså fint!! :-) også lidt mere personligt!

    Jeg har en ny giveaway på min blog, hvor jeg sammen med Morfars Moustache udlodder et gavekort på 200 kr. til deres online shop. Jeg håber du vil deltage! :-)
    http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/12/giveaway-morfars-moustache.html

    Knus

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...