lørdag den 25. august 2012

Søvnløshed i Mariager...... Råd søges...

Jeg har i henved et år, lidt af søvnløshed, kan sagtens falde i søvn, men vågner derefter hver anden time, og  står op ml. 02,30 - 03,30, da er det umuligt for mig at sove videre.

Jeg har nu efterhånden prøvet alt lige fra medicin, kamillethe, langt varmt bad m.v,

stadig uden held.

Er der nogle derude i blogland, der har eller har haft det magen til, og
som evt. har et godt råd ???????
                                                 Sundhedsguiden.dk - Træthed og søvnproblemer | kronisk, træthed, sygdomme, træt, behandling, sygdom, forebyggelse, symptomer   
                                                 
                                                   


6 kommentarer:

  1. Har et godt, men ikk særlig sundt i længden råd - en halv sovepille og et glas rødvin, så sover du hurtigt..! :) - og så henne i den lidt sundere afdeling, motion, masser af frisk luft og varm mælk med honning

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. En lang gå tur før sengetid, og så en kop 'go'nat the' :)..
    Det plejer at hjælpe herhjemme.

    SvarSlet
  3. Når jeg i perioder har sovet dårligt, har jeg prøvet at give det fred, så jeg ikke ligger og stresser over det.
    Så tænker jeg at det er godt at jeg i det mindste får slappet af og prøve at nyde at ligge og slappe af af.
    Andre gange er det frem med hovedtlf og lytte til meditationer ;)
    Sov godt

    SvarSlet
  4. Tak for jeres råd. Tror jeg vil begynde, at gå den smukke tur langs fjorden.

    SvarSlet
  5. Prøv at finde et stykke musik, hvor du får en dejlig ro i dig selv når du høre det. Læg dig med lukket øjne og lyt og tænk ingenting. Det plejer at hjælpe på mange. Prøv evt. den her form for musik. http://www.youtube.com/watch?v=CLR2Gutnjnc&feature=related

    SvarSlet
  6. Tak for dit råd, skal helt sikkert afprøves :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...