tirsdag den 28. august 2012

Hvidsten Gruppen


Efter jeg, min datter og svigersøn havde været på Hvidsten kro, fik jeg lyst til at se Hvidsten Gruppen, og nu har jeg fået den set.
Det var sjovt at se, de var på kroen, og at jeg kunne genkende kroen indefra og udefra.
Jeg synes ikke, de handlede så meget om, at de var ude og gøre oprør, men mere det at de sad og snakkede.
Jeg skulle lige ind i filmen, og så synes jeg, den blev god.



Er der andre, der har set Hvidsten Gruppen? Og hvad synes I om den?

Knus Elisa.

3 kommentarer:

  1. Hej Elisa :O)
    Jeg har også lige set filmen i weekenden og synes faktisk, at den var god. Spørgsmålet er,
    om de egentlig lavede ret meget mere, end vi så.
    Deres opgave var jo kun at modtage.

    God dag.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. Hej Elisa.

    Jeg var i biografen og se den sammen med min kæreste, og jeg måtte finde lommeletter frem til sidst.
    Det sjove er faktisk at det eneste der er fra kroen er det man ser udefra,det indefra er kolisser der er stillet op.
    Men de har da ramt rimelig plet synes jeg:)

    SvarSlet
  3. Randi: Ja, de lavede nok ikke så meget andet. Men troede bare, den handlede mere end bare at de snakker.

    Anonym: Okay, det vidste jeg ikke. Jeg troede virkelig, det var det indefra, da jeg synes, jeg kunne kende noget derfra. Men ja de må have ramt meget plet de kolisser.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...