tirsdag den 28. august 2012

Give away nr 3



I anledningen af jeg netop lige har rundet de 150 faste læsere, bliver der skudt endnu en give away i gang, selvom jeg har 2 andre lækre give aways kørende.

Denne gang har StartsForStacy.dk sponsoreret denne give away.
De har en masse smukke øreringe derinde, og de har en masse forskellige, så der er helt sikkert nogen, der passer til en. Jeg er ihvertfald blevet helt vild med en del derinde.

 
I kan vinde et valgfrit sæt øreringe. I kan se deres øreringe lige Her
 
Reglerne er som de plejer:
 
I skal være/blive fast læser af min blog.
Så skal I gå ind på StarsForStacy.dk's facebook side og Like den.
 
Så skal I skrive en kommentar med jeres mail eller link til jeres blog, så jeg kan kontakte den heldige vinder.
 
Give awayen slutter tirsdag den 18 september.
 
Håber, I har lyst til at deltage(:
 
Knus Elisa.
 
 
 

25 kommentarer:

  1. Jeg er helt sikkert med, sikke fede øreringe de har :)

    jeg snupper alle lodder, eller gør i hvert fald alt det ovenstående :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Jeg er med - Mvh SusRavn@gmail.com

    SvarSlet
  3. hilsen
    Kawaiijackiie@live.dk

    SvarSlet
  4. Vil gerne deltage :)

    Christine_mk31@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Åh jeg vil også deltage :D
    Du har nogen super fine give aways!

    MVH
    Pia L. / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  6. sanne-obel@jubii.dk
    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Åååh, lykke! Vil helt sikkert gerne deltage :)

    SvarSlet
  8. Jeg er helt sikkert med! :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Så smukke smykker! I'm in! Vil gerne vinde følgende: Fantasi om Atlantis.
    - Sandrarytterjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on mu blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  11. Hej, jeg deltager! Øreringene er jo så fine
    dettefelt@gmail.com

    SvarSlet
  12. Som du dog kræser for os :D.Kan jeg ikke vinde den ene, så måske den anden :).
    Deltager
    gittezakariasen@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. her må jeg også være med ... fast læser og klikket på FB linket og syntes om
    knus lis

    http://1ret2vrang.blogspot.it/

    SvarSlet
  14. Jeg er med! :)
    dobby96@hotmail.com

    /Simone, http://simoneshverdag.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Glemte næsten: libro-vitae.blogspot.com
    anna.shamsili@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Ih hvor spændende :)
    Min facebookside (Lise på SU) har liket og er fast læser :)

    Lise
    http://lisepaasu.blogspot.com

    SvarSlet
  17. I'm in :o)

    www.kreativepips.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil også gerne deltage i din giwe away om de smukke øreringe :-)

    Kh
    Louise
    lolesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Så er der Like'et, tak for de fine kommentarer på min blog;-)

    Knus Camilla/Mulle

    http://mulleskreativeverden.blogspot.dk/

    SvarSlet
  20. Jeg er også med !!
    vh Pennie
    http://pennnylane.blogspot.dk/

    SvarSlet
  21. Mums mums... tror jeg ville have MEGET svært ved at vælge, hvis jeg skulle være så heldig at vinde ;)

    Men jeg prøver da alligevel ;)

    Mette (mette_vindfeld@msn.com)

    SvarSlet
  22. Vil meget gerne være med :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...