tirsdag den 28. august 2012

Give away nr 2


Nu kommer der endnu en lækker give away, og denne gang er det Tante Grøn, der har været så sød at sponsorere en give away. Idag modtog jeg nemlig disse lækre ting fra Tante Grøn, skal bruges i en give away.

Tante Grøn er nu kommet på facebook, og I finder deres facebook side lige Her
De ligger engang imellem gratis opskrifter ind på deres facebook side.

Jeg har selv flere gange handlet ved Tante Grøn, og de har en butik i Odense, som jeg selv har besøgt op til flere gange. De har en masse lækre ting til os kreative mennesker. Jeg elsker bla. alt deres garn.

Nu til give awayen(:



En heldig læser kan være så heldig at vinde 3 bundter bomuldsgarn blomsterfrø i neonfarver og en clover hæklenål.

Reglerne er simple:

I skal være/blive fast læser af bloggen.
Og så skal I synes godt om Tante Grøns facebook side
I skal så ligge en kommentar med jeres mail eller link til jeres blog, så jeg kan kontakte vinderen, når give awayen er slut.

Give awayen slutter tirsdag den 18 september.

Håber, I har lyst til at deltage(:

Knus Elisa.

60 kommentarer:

  1. Jeg deltager meget gerne.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. sanne-obel@jubii.dk
    hrogfrudk.blogspot.com :)

    SvarSlet
  3. mm noget lækkert garn - jeg er med

    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  4. Åh det ville jeg gerne vinde :-) Smukt garn .

    Garnfreak.blogspot.com
    birthe_tilsted@nrdc.dk

    SvarSlet
  5. lækkert garn:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Hvor fint - jeg vil gerne deltage :-)

    SvarSlet
  7. Whii... sikke nogle skønne sager - Jeg deltager helt sikkert :0)

    SvarSlet
  8. Den er jeg så meget med på :D.
    Skal igang med at quick knitte igen, så man mangler jo altid ting dertil!

    MVH.
    Pia L. / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  9. Vil så gerne være med. Så lækker en giveaway.

    Kh http://banditsmor-englen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Jeg er da med, det ser da bare så lækkert ud!

    Mvh SusRavn@gmail.com

    SvarSlet
  11. Super frække farver... Er vild med neon!
    Deltager glædeligt :D

    Vh Pia
    www.kasmor.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Skønne farver, jeg er hel sikker med...

    www.denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. tinalaurits@gmail.com

    Jeg vil så gerne i gang med at hækle, hjælp mig i gang, hehe :)

    SvarSlet
  14. Hej

    Sikke nogle fine farver
    Jeg vil gerne deltage
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  15. Lækkert :-) Jeg vil gerne deltage :-) http://soenderupblog.blogspot.dk/

    Jeg har også en give away i gang hvis det skulle have interesse for nogle af jer!

    SvarSlet
  16. Lige farverne jeg mangler :)

    SvarSlet
  17. Smukke farver. - og kan altid bruge en ny hæklenål!

    knurrekat.blogspot.dk

    SvarSlet
  18. Skønne farver :) og altid noget man kan bruge :)

    http://sarabournonville.blogspot.dk/

    SvarSlet
  19. Lækkert garn! Jeg vil gerne deltage :)
    Har selvfølgelig like´t på Facebook.
    Kh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  20. Hej. Jeg skal bare vinde....:)
    Kh Anja.

    SvarSlet
  21. Deltager meget gerne.
    Har meldt mig som læser og syntes godt om.
    gitteblinkilde@jubii.dk

    SvarSlet
  22. deltager også gerne :)

    http://myntheogmor.blogspot.dk/

    SvarSlet
  23. Er helt klart også med

    http://tulipan-hygge.blogspot.dk/

    SvarSlet
  24. Jeg vil rigtig gerne deltage, og har lige meldt mig som læser.
    Hvis det skulle have din interesse, har jeg også en give away kørende.

    http://mit-pusterum.blogspot.dk/

    SvarSlet
  25. Jeg er helt sikkert med.
    Mvh madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Maria Schiønning Olsen

    www.troldeungerogtissekoner.blogspot.dk

    Mariaschioenningolsen@hotmail.com

    SvarSlet
  27. jeg vil meget gerne være med i denne skønne giveaway!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  28. Ihh hvor lækkert, håber jeg kan være heldig.

    SvarSlet
  29. Skøn giveaway :)

    skattpii@gmx.com

    SvarSlet
  30. Uhh sådan en pakke vil jeg da også mægtigt gerne vinde :-)

    SvarSlet
  31. Nøj, sikke en lækker gevinst!

    Jeg er fast læser, synes godt om Tante Grøn på FB, og min blog findes her:
    zoomsnoren.blogspot.dk

    SvarSlet
  32. Lækkert lækkert, elsker nyt garn og er med på "neon-bølgen", så den giveaway, vil jeg da meget gerne vinde :0)Er fast læser og har "synes godt om" på facebook ;0)

    SvarSlet
  33. I would like to play.:)
    Your game is on mu blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  34. Tak for kommentaren på dig blog, deltager gerne i din fine give away.

    Christina fra
    Candyland

    SvarSlet
  35. ja garn kan man aldrig få nok af.... er fast læser og syntes om tante grøn

    knus lis

    http://1ret2vrang.blogspot.it/

    SvarSlet
  36. Jeg deltager meget gerne
    Mvh mona

    SvarSlet
  37. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  38. Hej Elisa

    super Give away
    Deltager gerne - rigtig gerne
    knus♥

    SvarSlet
  39. jeg vil da super gerne deltage.... :o)

    hilsner fra Liselotte
    www.familiengelefffonnesbech.dk

    SvarSlet
  40. Deltager meget gerne -:)
    Indrapold@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Dejlig give away, jeg er med ;o)

    SvarSlet
  42. - Nu krydser jeg fingre, - for jeg vil da rigtigt gerne vinde med skønne garn;-)

    SvarSlet
  43. Jeg smider da også lige et lod i puljen.

    www.kreativepips.blogspot.com

    SvarSlet
  44. Jeg er med på det lækkere garn.
    http://www.handmadebyhenriette.blogspot.dk/

    SvarSlet
  45. Jeg vil gerne være med! :) DEnne give away er ikke til at stå for! ;)
    scopetani@gmail.com

    SvarSlet
  46. sikke skønne farver jeg deltager gerne
    annia487@gmail.com

    SvarSlet
  47. sikke friske farver, dem kunne jeg sagtens finde anvendelse for.
    milrimmette@gmail.com

    SvarSlet
  48. Det garn gad jeg godt afprøve .... Måske til en elefant

    SvarSlet
  49. Sikke fint garn. Deltager gerne :)

    SvarSlet
  50. Tak for kommentaren på min blog. Jeg vil meget gerne deltage :o)
    altmann1982@gmail.com

    SvarSlet
  51. Iiih hvor fint - jeg deltager gerne!
    http://pennnylane.blogspot.dk/

    SvarSlet
  52. det var dog en dejlig give away - jeg vil straks gå ind på facebook:0)
    elsker osse deres garn...
    KH Iben

    sip8960@gmail.com

    SvarSlet
  53. Vil meget gerne deltage :)
    henridarling@gmail.com

    SvarSlet
  54. Håber at være den heldige vinder af det fine garn :-)
    gittemoesby@gmail.com

    SvarSlet
  55. Skønne sager jeg vil gerne deltage.
    www.moster-sanne.blogspot.com

    SvarSlet
  56. Åh Neon kom til mig ;-) Jeg er helt sikkert med...

    mulleskreativeverden.blogspot.com

    SvarSlet
  57. Vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  58. Lige på falderebet. Håber jeg kan nå at være med : )

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...