fredag den 24. august 2012

Give away

Nu kommer der en give away til jer mine kære læsere.
Footway- sko på nettet har været så søde at sponsorere en give away.
De har en masse lækre sko. De har også til børn og til mænd.

Jeg kan bla. godt lide disse smukke ballerinaer.

 


Jeg synes, de er så pæne med blomsterne. 

Når det bliver koldere kan jeg godt lide at gå med bamsestøvler. 
Og dem har de også på Footway. Og disse her er jeg ret så vilde med.

 

De har en masse forskellige sko derinde. Jeg skal ind og se, om der er nogle til Julie. Hun er begyndt at gå meget op i sko for tiden.

Der er 2 heldige vinder, der kan vinde et gavekort på 200kr. 

Det I skal gøre for at være med:

Være fast læser af min blog og "like" Footway's facebook side, som I finder Her 
Så skal I skrive en kommentar med, at I har gjort begge ting, og enten jeres mail eller link til jeres blog, så jeg kan kontakte de 2 heldige vinder.
Give awayen slutter Fredag den 14 september.

Håber, I har lyst til at deltage(:

Knus Elisa.

38 kommentarer:

  1. Jeg deltager meget gerne.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Er hermed gjort :)

    sanne-obel@jubii.dk
    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Super fed give-away.
    Begge dele er gjort.

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg er selvfølgelig med :)

    God weekend!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  5. hej
    så er det hele gjordt med glæde så nu håber jeg da bare at heldet er med mig denne gang
    venlig hilsen laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk
    god weekend

    SvarSlet
  6. Hej :)

    Begge dele er gjort (navn på fb: Pia lyng madsen)

    MVH
    Pia L. / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  7. sikke en fed konkurrence!jeg følger dig via google..og har liket på facebook mangler sådan et par ballerinaer så krydser fingre:-)

    mvh jenny clausen
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hejsa :) Jeg har gjort begge del ^^

    Med venlig hilsen
    kawaiijackiie@live.dk

    SvarSlet
  9. lækkert jeg er med! :)

    amalie t.h - amalie.hoelgaard@gmail.com

    SvarSlet
  10. Vil også gerne være med :-)
    MVH Trine, hoiien@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  12. Rigtig lækker give-away! Jeg er klart med! :-)

    Jeg har gjort begge!

    rikkesunds@live.dk
    www.rikkesunds.blogspot.com

    Knus!

    SvarSlet
  13. Jeg deltager!
    anne-fine@hotmail.com
    http://lifeasanne-sofie.blogspot.dk/ <3

    SvarSlet
  14. Det er da en rigtig fin giveaway, du har fået sat igang!

    Deltager selvfølgelig og følger din blog, og har liket footaways fb side :-)

    Og mange tak for den søde kommentar på min blog!

    Kys kys Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager gerne, har gjort begge ting.

    Heidi_Bodin@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg deltager også. Har gjort begge ting.

    www.annemarisunivers.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Støtter altid op om en lækker giveaway. :) Er fast læser og har trykket 'like'. :)

    viploh@msn.com

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  18. Dette er nu gjort :-D
    Maiken_roldsgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg er helt sikkert også med.
    helena.engelbrecht@yahoo.dk
    Madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Super fedt :)
    er med..

    louise janner // louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  21. uh lækker lækker giveaway! I'm in!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  22. herligt!
    jeg følger dig + like :)

    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg er helt sikkert med!
    Har fødselsdag d.14.september så det ville jo være fantastisk at vinde dette som en ekstra gave!

    xoxo
    Simone//simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
  24. Jubii for en fin give away, der er både sendt et like afsted og hermed også en kommentar :) 030786@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg er os helt klart med;) og har gjort begge dele;)

    SvarSlet
  26. Jeg deltager også på begge dele :-)

    Min blog; http://mtblogworld.blogspot.dk/

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne være med i legen :)
    Mvh. Katrine
    keas80@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg har gjort alt!
    dettefelt@gmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg har gjort begge dele :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Ej hvor lækkert!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    multi_1995@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg har gjort som befalet :) Tak for chancen.

    Mvh. Jeanne D. - jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Wow, jeg smider da også lige et lod med her :o)

    www.kreativepips.blogspot.com

    SvarSlet
  33. Jeg har gjort begge ting. Nu krydser jeg bare fingre :D

    http://blogbykatinka.blogspot.dk/

    - KatinkaValby@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Sikke en lækker giwe away :-)

    Jeg er allerede tilmeldt som fast læser af din side, og jeg har også liked Footaway på Facebook. Krydser fingre for, at jeg vinder, for jeg kunne godt tænke mig et par ballerinasko :-)

    Kh
    Louise
    lolesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  35. Så er jeg tilmeldt, og deltager gerne :)

    SvarSlet
  36. Jeg er med! :) Og denne gang er jeg sikker på, at jeg følger dig. :)

    dobby96@hotmail.com

    /Simone, http://simoneshverdag.blogspot.dk/

    SvarSlet
  37. Det er nu gjort :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  38. Jamen jeg er da selvfølgelig med på et par sko :-)
    Kh Jette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...