torsdag den 8. november 2012

Lækre ting med posten



For noget tid siden vandt jeg en give away hos Vinger af tyl
Hvor jeg vandt nogle lækre hjemmelavede ting.

 
Idag modtog jeg de lækre ting.
Der var karameller, saltede mandler og brændte mandler.
Vi har endnu kun smagt på karamellerne, og hvor er de bare gode.
Som I kan se, var lækkerierne pakket fint ind.
Man kan virkelig mærke, der er brugt tid på disse ting.
Det var en virkelig lækker give away at vinde.
 
I mandags vandt jeg en give away hos Experience of a Teaholic
Hvor jeg vanddt en pose sløjfe te.
 
 
Den modtog jeg også idag.
Jeg glæder mig meget til at smage den fine te(:
 
Hvor var det nogle dejlige ting, der var med posten idag.
 
Knus Elisa
 
 

1 kommentar:

  1. Hvor dejligt at det faldte i din smag :-)
    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...