tirsdag den 13. november 2012

Anmeldelse af noget til læberne



I dagens indlæg med anmeldelserne vil der være noget til læberne fra Shop CICI
I kan læse i mit første indlæg Her hvad jeg har skrevet om deres makeup.


Inden anmeldelsen vil jeg fortælle, at ved Shop CICI en makeup aften for sig selv og ens veninder, hvor det bliver holdt hjemme ved en selv, hvor der kommer en sælger ud, som er udannet indenfor makeup og frisør, som viser det lækre makeup frem og viser, hvordan man kan lægge en makeup.
Værtinden ( hende der har bestilt aftnen) tjener 10% på det, der bliver købt for den aftnen, som kan modregnes fra hendes bestilling af produkter.
Jeg vil starte med at anmelde læbestift F9

 
Jeg kan ikke linke direkte til hver enkelt, da nogle af dem har min datter lånt.
Men I kan finde læbestift F9 Her
 
Før jeg modtog disse lækre stifter, havde jeg faktisk ikke hørt om dem før.
Så jeg var meget spændt på at prøve dem.
Farverne er lige så fine, når de kommer på.
Konsistensen minder på en måde om en læbestift, men jeg synes, disse her er lettere at lægge på end en læbestift.
Jeg er rigtig vilde med dem.
 
Nu vil jeg anmelde 2 læbebalcamer med frugtsmag.
 
 
I finder den til venstre, som er med jordbærsmag Her
I finder den til højre, som er md appelsinsmag Her
 
Det er 2 læbebalcamer, som fungerer som en læbepomade bare med smag.
De indenholder glycerin, som gør, at ens læber bliver ved med at være fugtige.
En læber bliver bløde og fugtige, uden at ens læber klister helt sammen.
 
Den sidste ting jeg vil anmelde er læbeglans med frugtsmag.
 
 
I finder den til venstre, som er med jordbærsmag Her
I finder den til højre, som er med vindruesmag Her
 
Disse læbeglanser har 2 funktioner.
De gør læberne bløde, og så får de ens læber til at skinne.
De minder på en måde lidt om en læbepomade, da de giver ens læber fugt,
men de minder også om en lipgloss i det, at den får læberne til at glinse.
 
Jeg kan rigtig godt lide disse her. Mine læber ser pæne ud, samtidig med at de er bløde.
Julie har fået dem, og hun kan også rigtig godt lide det.
De får ikke ens læber til at klistre sammen, og frugtsmagen får det ikke til at blive for vammelt.
 
Imorgen kommer den sidste anmeldelse med makeup fra Shop CICI
 
Husk jeg har en give away kørende, hvor der bliver fundet 2 vindere, der hver kan vinde 4 produkter fra Shop CICI
I finder min give away Her
 
Knus Elisa
 
Indlægget er sponsoreret
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...