onsdag den 14. november 2012

Sidste makeup anmeldelse



Nu kommer den sidste anmeldelse af makeup fra Shop CICI
Det har været en fornøjelse at prøve alt dette lækre makeup.
Man kan virkelig se og mærke hvor god kvalitet makeup'en er.
Bla. fordi jeg synes makeup'en holder rigtig længe, så man ikke skal genopfriske den.
Jeg kan virkelig også godt lide, at det ikke er testet på dyr.

Jeg ved godt, hvor jeg skal købe makeup henne næste gang, mine piger ønsker sig nyt makeup(:

I kan læse i mit første indlæg, hvad jeg har skrevet om deres makeup.
Indlægget finder I Her


Inden anmeldelsen vil jeg fortælle, at ved Shop CICI en makeup aften for sig selv og ens veninder, hvor det bliver holdt hjemme ved en selv, hvor der kommer en sælger ud, som er udannet indenfor makeup og frisør, som viser det lækre makeup frem og viser, hvordan man kan lægge en makeup.
Værtinden ( hende der har bestilt aftnen) tjener 10% på det, der bliver købt for den aftnen, som kan modregnes fra hendes bestilling af produkter.

Idag vil jeg anmelde noget mere fint til læberne.
Jeg vil starte med at anmelde nogle læbestifter.

 
 
 
I finder de lækre læbestifter Her
De har i alle mulige lækre farver.
 
Jeg kan rigtig godt lide disse læbestifter.
Jeg synes, farverne er rigtig pæne, og det er de også, når de kommer på læberne.
De er lette at lægge på, synes jeg.
 
Det næste jeg vil anmelde er lipglosser.
 
 
I finder de lækre lipglosser Her
 
Ved læbestifterne og lipglosserne har jeg ikke linket direkte til hvert produkt, men linket til alle læbestifterne og alle lipglosserne, da jeg synes, I skal se alle de lækre farver, de har, man kan vælge imellem.
 
Jeg kan rigtig godt lide at bruge lipglosser.
Og specielt disse her kan jeg godt lide.
De får ikke ens læber til at klistre sammen, og de har ikke en underlig smag.
Jeg synes, at når en lipgloss har en underlig smag, kan det godt ødelægge det lidt, fordi
synes nogle gange smagen kan være så grim, at jeg ikke har lyst til at have lipglossen på.
Men disse her har ikke en grim smag.
Jeg har brugt disse lipglosser meget, siden jeg modtog dem.
Jeg kan virkelig godt lide farverne, og man får den farve, man ser.
Så man bliver ikke skuffet, når man får den på læberne.
 
Jeg vil gerne sige 1000 tak Shop CICI for alt dette lækre makeup, jeg har fået lov til at prøve.
Jeg kan virkelig godt lide deres makeup, og jeg kan ikke sige noget dårligt om deres makeup.
Jeg kan virkelig anbefale deres makeup. Og det vil jeg også gøre til mine piger og andre, jeg kender.
Deres makeup er meget billigt, men kvaliteten er virkelig også god.
 
Knus Elisa
 
Indlægget er sponsoreret
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...