mandag den 12. november 2012

Anmeldelse af makeup



Nu kommer der endnu en anmeldelse af makeup fra Shop CICI
I kan i mit første indlæg, hvad jeg har skrevet om deres makeup.
Det indlæg finder I Her



Inden anmeldelsen vil jeg fortælle, at ved Shop CICI en makeup aften for sig selv og ens veninder, hvor det bliver holdt hjemme ved en selv, hvor der kommer en sælger ud, som er udannet indenfor makeup og frisør, som viser det lækre makeup frem og viser, hvordan man kan lægge en makeup.
Værtinden ( hende der har bestilt aftnen) tjener 10% på det, der bliver købt for den aftnen, som kan modregnes fra hendes bestilling af produkter.

Idag vil jeg starte med at anmelde nogle pudder.

 
I finder pudderen til venstre Her
I finder pudderen til højre Her
 
Jeg kan virkelig godt lide deres pudder.
De er lette at fordele rundt i ansigtet, så det ikke kommer til at se ud, som om man har mere pudder det ene sted end det andet.
Og det kan jeg godt lide, fordi med det andet kan det hurtigt tage lang tid at lægge en pudder.
Men her er det hurtigt og nemt(:
 
Nu vil jeg anmelde nogle rouge til kinderne.
 
 
I finder den øverste Her
I finder den til venstre Her
I finder den til højre Her
 
Jeg bruger dem her til kinderne for at få lidt ekstra farve der.
Og det gør jeg med og uden pudder.
Men de er også rigtig gode til at dække nogle urenheder, hvis man har en irriterende bums.
Man kan så bruge den mørkeste, hvis man jo vil have lidt mere farver i kinderne.
 
Jeg kan rigtig godt lide dem. Endnu en gang får man, hvad farven viser.
De er lidt at fordele, så det ikke bare er sådan, man har en kæmpe plet farve på kinden.
Det kommer til at se naturligt ud.
 
De næste 2 dage kommer der også en anmeldelse, og så kommer der ikke flere med makeup fra Shop CICI
 
Knus Elisa.
 
Indlægget er sponsoreret
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...