mandag den 22. oktober 2012

Så er det snart



På torsdag kommer min datter Kamilla og min søn, Nikolaj.
De skal være her til søndag. Min datter Julie har fødselsdag om lørdagen.
Så der skal vi fejre hende med lagkage og boller, og hun har bestilt lasagne til om aftnen(:
Tænk hun allerede bliver 8 år. Jeg synes, tiden bliver afsted.



Julie ved ikke, at hendes storebror kommer. Hun ved kun, at det er Kamilla, der kommer.
Så det er en overraskelse for hende.
Jeg glæder mig til at se hendes reaktion.

På fredag skal Julie dele slik ud i skolen, da hun som sagt har fødselsdag om lørdagen, og der deler hun også invitioner ud til pigerne til hendes børnefødselsdag.

Knus Elisa

3 kommentarer:

  1. Tillykke med hende på lørdag, Dejligt med overraskelser.

    Mona

    SvarSlet
  2. Tillykke med hendes fødselsdag

    altid rart med overraskelser

    SvarSlet
  3. Mange tak(:
    Ja, det er det, så jeg tror også, hun bliver glad.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...