onsdag den 17. oktober 2012

Hvor blev det dog af?



Nu er efteråret rigtig begyndt.
De fleste blade er begyndt at falde ned af træerne, og det blæser stort set næsten hver dag.
Det er begyndt at blive koldt, og nogle nætter er der kommet frost.

 
Min datter har taget dette billede engang, da hende og min svigersøn besøgte os.
 
Hvor blev sommeren af? Den sommer vi ikke rigtig har haft, men bladene var dog grønne og hang på træerne, og der var smukke blomster.
Der var da dage, hvor man kunne sole sig og gå i sommertøj.
 
Jeg har svært ved at vende mig til, det allerede er efterår, men det er nok, fordi sommeren hurtig var ovre.
 
Men der er selvfølgelig også gode ting ved efteråret.
Det er hyggeligt at have tændte sterinlys om morgnen og aftnen, og bladene får en masse smukke farver, røde, gule og brune. Og det kan se så flot ud.
Man bruger mere tid indenfor, og det betyder mere tid til de kreative projekter, jeg har gang i.
 
Så der er da også noget hyggeligt over efteråret(:
 
Knus Elisa

2 kommentarer:

  1. Hej Elise :-)
    Jeg går ud fra at du ikke har set nyheden. Kigger du lige forbi bloggen og sender mig en mail?
    Kh Jette

    SvarSlet
  2. Hej Jette.
    Nej, det havde jeg slet ikke set. 1000 tak fordi du gjorde mig opmærksom på det, og 1000 tak(:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...