søndag den 28. oktober 2012

Et familiebesøg



Idag besøgte vi min mormor, da vi afleverede min ældste datter og min søn.
Så holdte vi lige nogle timers pause ved min mormor, hvor vi fik kaffe og kage.
Hun blev rigtig glad for, at vi kom og besøgte hende.

Turen føltes heller ikke så lang, nu når vi holdte en lang pause.

Det har været rigtig dejligt at have besøg af 2 af mine børn.
Og Julie var rigtig glad for, de var her til at fejre hendes fødselsdag.

Om ca. 2 uger kommer de næste gæster. Nemlig min anden datter og min svigersøn.
Min datter skal hjælpe mig med at tage nogle billeder af forskellige ting.

De tager deres hund Fox med, som blev kastereret for nogle uger siden, så nu håber vi, at Vaks og Fox kan sammen. De har altid været bedstevenner, men en dag da der var en hunhund til stede, var Vaks en del beskyttende overfor hende, og der ændrede deres venskab sig, og sidste gang kunne Fox ikke med Vaks.

Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...