torsdag den 11. oktober 2012

Lisbeth Dahl i gave



Jeg havde fødselsdag i tirsdags.
I lørdags holdte jeg det, og der fik jeg gaver, som jeg har vist jer.
Men jeg fik så disse 2 lækre produkter også.

 
Det er Lisbeth Dahl. En Body Lotion og en Shower Gel.
Jeg er rigtig glade for disse produkter.
Jeg kan nemlig rigtig godt lide Lisbeth Dahl.
 
Sidste gang min datter og svigersøn var oppe og besøge os, fik jeg noget af min fødselsdagsgave.
Det var nogle lækre produkter. En olie til kroppen og en creme, og så fik jeg en øjenskygge fra et af mine ynglings mærker. Nemlig Dr. Hauschka.
Jeg har fået at vide af hende, at jeg får 2 gaver mere, når de kommer i starten af november, og min anden datter har også en gave til mig, når hun kommer op og besøger mig sidst i oktober.
 
Knus Elisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...