onsdag den 2. januar 2013

Det nye år



Jeg håber, I alle er kommet godt ind i det nye år.
Det er jeg ihvertfald.
Min hund Vaks sagde intet til nytåret. Han opførte sig, som han plejede, så det var rart(:

Jeg synes, december er gået hurtigt. Jeg har haft lavet en masse ting, så tiden er bare fløjet afsted.
Det var hyggeligt at have min mormor og min ældste datter herop i juledagene.
Efter de var taget hjem, fik vi besøg af et vennepar, som overnattede.
Og pludselig var det nytår.

I denne månede kommer min anden datter og min svigersøn på weekend eller forlængede weekend.
Så det glæder jeg mig til.

Julie starter i skole imorgen, så der begynder hverdagen rigtig igen.

I må undskylde, der ikke kommer så mange indlæg mere, men dagene flyver simpelthen afsted.

Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...