fredag den 18. januar 2013

3 fine give aways


Mine 2 tvillingedøtre har hver give aways på deres blog, som jeg lige vil reklamere lidt for(:

Min datter Kamilla har en give away, hvor man kan vinde en sudoku bog med 160 opgaver i, som er middel svær. Man kan fx. tage den med i bilen eller i toget, hvis man skal ud og køre langt(: I finder hendes give away Her
Hendes give away slutter den 1 februar.




Min anden datter Heidi har 2 give aways på hendes blog.
I den første bliver der fundet 2 vindere, hvor hver vinder et sødt armbånd.
I finder hendes give away Her 
Hendes give away slutter også den 1 februar.


I hendes anden give away kan man vinde nogle lækre lys, hvor de er lavet af Soyjaolie.
I finder hendes give away Her
Hendes give away slutter den 8 februar.


Jeg synes, I skal kigge forbi deres give away eller bare tage et kig forbi deres blogge(:

I må have en rigtig god weekend alle sammen.

Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...