tirsdag den 12. juli 2011

Gæster...

Vi skal i aften have nogle gode venner til grillaften. Det er dejligt at det her i ferieperioden, kan lade sig gøre på en helt almindelig tirsdag aften. Vi glæder os :)


I søndags tog min datter og min mormor hjem. Så går der lige omkring 10 dage så kommer min søn i 10 dage, efter han er taget hjem, kommer min datter Kamilla endnu engang, denne gang uden olde, men derimod med hendes forholdvis nye kæreste.
Det er første gang vi får æren, af at møde ham, så det bliver jo spændende.

Jeg har fået ordre på, menuen og på at jeg ikke må være PINLIG, som om jeg nogensinde er det :)

Når de så tager hjem efter 1 uges tid, bliver der vist ro på herhjemme indtil september.

Nej, jeg nyder det helt vildt når mine store børn, er på besøg, og jeg savner dem forfærdeligt når de igen er taget afsted. Det er det sværeste ved, at være flyttet så langt væk :(.

God dejlig tirsdag, til alle jer derude i blogland, ja og også alle i andre :).


2 kommentarer:

  1. Skøn at have besøg af sine børn, men du har ret i, at der bliver så stille når de tager afsted:O)

    SvarSlet
  2. En dejlig tid vi har, hvor man kan sidde ude og nyde grilleriet. Rigtig go' sommeraften til dig og din familie. *SMIL* fra Gitte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...