mandag den 18. juli 2011

Blog award....

Jeg har været så heldig, at modtage en fin blog award fra Anna Weinreich, der har en flot ny blog, som jeg for nylig er blevet fast læser af. jeg glader mig, til at fælge hende fremover.
jeg er meget glad for, at have modtaget denne fine award- 1000 tak Anna.

Reglerne ved modtagelse af awarden er som følger:
1. Man skal linke til den, man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål.




 Spørgsmål 1.
Hvorfor begyndte du at blogge :

Jeg havde igennem rigtig lang tid fulgt andre blogge, jeg tror den første var karen Klarbæk. jeg var vildt imponeret over alle de kreative indslag de forskellige bloggere diskede op med.
Jeg ville gerne være en del af dette vidunderlige univers :)

Spørgsmål 2.
Hvilke blogs følger du :

Jeg følger rigtig mange forskellige blogs, men især kreative blogs.

Spørgsmål 3.
Favoritfarver :

Turkis og grønlige farver.

Spørgsmål 4.
Favoritfilm.

Uh ha den er svær. For ser ikke rigtig film, men en god engelsk krimi er bare i orden.

Spørgsmål 5.

Hvilke lande ville du helst besøge og hvorfor :

Det må helt klart være USA, fordi de repræsentere så mange forskellige kulture og nature.
Og Sverige for at støve det tyndt for loopemarkeder :)

Jeg vil lade awarden gå videre til følgende 5, og håbe de vil deltage :

Rav og krat.

Design A la Camara

ajnat

elskershopping

dyreglad-pige

2 kommentarer:

  1. Godmorgen Elisa

    Jeg siger tusind tak for den fine award. Hvor var det sødt af dig, at vælge RAV OG KRAT.

    En bonus ved disse award er, at man jo får lidt mere af vide om bloggeren, og derfor lærer den person lidt bedre at kende.

    Jeg deltager med glæde...fortsættelse følger på min blog.

    *SOMMERSMIL OG KNUS* fra Gitte

    SvarSlet
  2. Deltager gerne - og takker af hjertet fordi du tiltænkte mig - der følger mere på min blog i august mdr.

    Klem
    Mille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...