lørdag den 3. november 2012

Anmeldelse af produkter fra Luksusboblen



Jeg har nu i noget tid testet 3 lækre produkter fra Luksusboblen.dk
Halvdelen af Luksusboblen.dk's produkter er uden parabener, og resten af deres produkter har en lav procentdel af parabener, på kun 0,2%

Noget andet jeg rigtig godt kan lide, er at de ikke tester på dyr.
Det synes jeg er rigtig godt, så kan man bruge disse produkter med rigtig god samvittighed(:

Af produkter har de både hudpleje, personligpleje, bad, og så har de gaveæsker.
De har også en masse andre lækre ting derinde.

 
Jeg har haft testet disse 3 produkter.
 
Produktet til venstre:
Den hedder Lemon & outmeal ansigtsskrubbe.
Det er en ansigtsskrub uden parabener.
Den indenholder lemonjuice til at forebygge anspændt hud.
Der står, den er velegnet til at fjerne urenheder og hudorme, og efter jeg har haft brugt den en del gange, kan jeg allerede se, jeg har mindre hudorme og andre urenheder.
Jeg havde ikke troet, at der var noget produkt, der ville virke på hudorme, men det gør dette produkt virkelig.
Den er let at få i ansigtet og af igen, og det er rart, at man ikke skal bruge en evighed på at få den af og på.
 
Produktet til højre:
Den hedder Rich moisturiser.
Dette er både en dagcreme, natcreme og en fugtighedscreme.
Den kan bruges i ansigtet og på halsen, men den kan også godt bruges andre steder, som har brug for lidt ekstra pleje. Jeg har dog kun brugt den i ansigtet, så kan kun fortælle om, hvordan den har virket der.
Jeg har brugt den hver dag, og jeg kan se en forandring.
Jeg har før nogle gange haft nogle røde "pletter" ved ikke lige helt, hvad jeg skal kalde dem, og de er gået væk.
Min hud er mere blød, og så ser min hud mere frisk ud.
Den kan bruges af alle hudtyper.
 
Produktet forrest:
Den hedder Strawberry lip balm.
Jeg bruger ofte læbepomode, og ikke de almindelig stifter, som man kan købe i alle dagligvare butikker, da de ikke virker på mig.
Så jeg var meget spændt på at prøve denne her lip balm for at se, om den virkede på mine læber.
Jeg er meget positiv overrasket.
Fordi den hjælper virkelig på mine tørre læber, og jeg har kun brugt denne her lip balm, siden jeg modtog den.
Der er nøddesmør ( shea butter ) og bivoks i, som gør læberne bløde.
Den hjælper også, hvis ens læber allerede har sprækker og er tørre.
Nogle læbepomader har nogle gang en "grim smag" når man putter den på, og det har denne her heldigvis ikke. Og det er rigtig rart, synes jeg.
Den beskytter imod al slags vejr, om det er koldt eller varmt.
 
Jeg kan helt sikkert anbefale Luksusboblen.dk
De produkter jeg fik, er virkelig gode, og jeg synes, det er dejligt, man kan se forandringer efter kort tid, så jeg glæder mig til at se, om der sker nogle flere forandringer efter længere tid.
 
Knus Elisa
 
Indlægget er sponsoreret
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...