søndag den 11. november 2012

Anmeldelse af øjenskygger



Idag vil jeg anmelde øjenskygger fra Shop CICI
I kan læse i mit første indlæg, hvad jeg har skrevet om deres makeup produkter.
Indlægget kan I læse Her
Men deres makeup er billigt men samtidig i god kvalitet.


Inden anmeldelsen vil jeg fortælle, at ved Shop CICI en makeup aften for sig selv og ens veninder, hvor det bliver holdt hjemme ved en selv, hvor der kommer en sælger ud, som er udannet indenfor makeup og frisør, som viser det lækre makeup frem og viser, hvordan man kan lægge en makeup.
Værtinden ( hende der har bestilt aftnen) tjener 10% på det, der bliver købt for den aftnen, som kan modregnes fra hendes bestilling af produkter.


 
I kan finde den til venstre hvor farverne er lidt "pang farvede" Her
I kan finde den til højre som er lidt mere neutrale farver Her
 
De er rigtig fine farverne, og farverne giver, hvad de lover.
Og med det mener jeg, at farven er lige så skøn og farverig, når den kommer på.
 
 
Her har jeg lagt øjenskygge på min datter Julie.
Det er en af de meget neutrale øjenskygger, jeg har brugt her.
 
 
I kan finde den øverst til venstre Her
I kan finde den øverst til højre Her
I kan finde den nederst til venstre Her
I kan finde den i midten nederst Her
I kan finde den til højre nederst Her
 
De her er virkelig også fine.
Nogle af dem er med glimmer. Jeg synes, de alle er fine, og synes, de alle kan bruges fx. til hvis man i byen, i biografen eller hvis man er herhjemme.
De er let at påføre, og her får man også, det man ser.
 
 
Det er en af de neutrale jeg har brugt her igen.
Kan godt være lidt svært at se pga. lyset, men farven er mere kraftig i virkeligheden.
 
Jeg kan helt sikkert anbefale deres øjenskygger.
 
Knus Elisa
 
Indlægget er sponsoreret
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...