fredag den 19. august 2011

Symaskine valg.....

Nu må jeg altså snart få købt mig en symaskine. Jeg har aldrig haft en, men lånt min mormors af og til.
Det bliver jo lidt svært nu, efter vi er flyttet fra Fyn til Jylland :)

Jeg er ingen ørn til at sy, men det skal der laves om på skal der. Efter jeg har set så mange lækre syede ting der bliver lavet her i blogland, har jeg besluttet, at der må spares op til en symaskine.

Meeeeeeeeeen hvilken skal jeg vælge, den må ikke være alt for avanceret ????? ( måske knap af så ældre dato, som på billede : ))


1 kommentar:

  1. uhh... sådan en lækker sag som du har på billedet kan jeg huske vi havde på det fritidshjem jeg gik på:)

    ej den var skøn:)den kunne kun 3 ting.

    sy frem eller tilbage og selfølgelig kunne kan få nålen op så man kunne få stoffet ind.

    og så var den på det tilhørende bord med en kæmpe pedal kan tydelig huske den lyd den gav når man trådte på pedalen :)
    SKØNT :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...