tirsdag den 10. maj 2011

Venten....

Uha, det er farligt når jeg får sat mig foran pcèn, og begynde at handle. der bliver købt garn, lakridser, krydderier, og en masse.

Alt sammen RIGTIGT dejligt, meeeeeeeeeen jeg er så dårlig til at vente, på at det skal komme.

Knap er ordren afsendt før jeg står klar og venter på posten.
Heldigvis sker leveringen næsten altid hurtigt, og de skal jo også have tid til at behandle ordren, jeg ved det godt, men jeg er altså en dårlig venter.

Så i disse dage venter jeg spændt. Håber mit garn til strikket håndklæder kommer idag, ikke fordi
det andet håndklæde er færdig, men bare fordi :)

Der vil helt sikkert den kommende tid blive vist billeder af nyindkøbte ting og sager,
håber ikke det bliver alt for trættende :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...