lørdag den 26. marts 2011

Jeg vil, jeg vil, jeg vil....


Åh, der er så meget, jeg gerne vil lave af krea-ting, men alle mine kreative ting er jo pakket ned.

 Jeg vil gerne lave dåser beklædt med Anders And bladet klippet ud.
 Jeg vil gerne lave lamper af sejlgarn.
 Jeg vil gerne hækle brødkurve.
 Jeg vil gerne så gerne.....

Jeg vil gerne lave en give-away her på bloggen, for at fejre jeg er kommet op på 20 læsere. Det er noget af det første jeg gør, når der er pakket ud. Glæder mig meget :).

Hvad har du på din to-do-liste???

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med mange læsere. Ja, det er altid mange ting på to do listen. Det går ikke så fort å få laget de som hode klarer å kreere. :))

    SvarSlet
  2. Nej, det er rigtigt. Hovedet arbejder hurtigere end hænderne :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne lære at hækle - pænt :)

    SvarSlet
  4. Ja, det er godt, der hele tiden er nyt at lære, og noget at blive bedre til :)

    SvarSlet
  5. Velkommen som følger hos meg.Jeg følger deg og ,så blir vi bedre kjent :o)
    Goe klem fra Sol

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...