tirsdag den 2. april 2013

Jeg holder pause


Jeg vil bare fortælle jer, jeg holder en pause fra bloggen af.
Jeg har kunne mærke de sidste par månedere, at der er blevet mindre tid til bloggen, og den fylder mindre i min hverdag. Jeg glemmer at blogge, og jeg tænker ikke rigtig over det.

Jeg ved ikke, om jeg kommer til at blogge igen, eller om der bare går noget tid, det må tiden vise.
Men jeg vil gerne takke jer alle sammen for at have læst med på bloggen, kommet med søde kommentarer og deltaget i mine give aways. Det har virkelig betydet meget(:

Knus Elisa.

6 kommentarer:

  1. Man skal have tid og lyst til at blogge <3 Måske kommer din igen ?
    Knus

    SvarSlet
  2. Mange tak til jer begge to(:

    Ja, jeg har også altid haft den indstilling, at man skal blogge, fordi man vil og ikke, fordi man føler, man skal(:
    Jeg håber, da lysten og tiden kommer til det.
    Men det ved jeg jo ikke.
    Men jeg har ihvertfald haft nydt at blogge(:

    SvarSlet
  3. Thanks for writing in such an encouraging post. I had a glimpse of it and couldn’t stop reading till I finished. I have already bookmarked you.
    Solar System distributer in Bhubaneswar

    SvarSlet
  4. thanks for this post. This post makes a great point about focusing your efforts.
    pediatric dentist in indiav

    SvarSlet
  5. Thank you so much for a well written, easy to understand article on this. It can get really confusing when trying to explain it – but you did a great job. Thank you!
    magento development company in London

    SvarSlet
  6. It is this type of interesting thing with this post of yours. I had been interested with all the topic along with the flow in the story. Keep up to date the truly amazing work.
    INFORMATION ABOUT ODISHA NEWSPAPER

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...