søndag den 18. september 2011

Udmattet som i udmattet....

Jeg har siden min lungebetændelse, slet ikke været på toppen. Jeg hoster stadig en del og er så
udmattet, at det absolut kun er SKAL opgaver der bliver lavet.
Arbejde, Julie ( madpakke, pakke skoletaske m.v. ), vaske tøj.
Alt andet er der ikke energi til. Derfor bliver der i øjeblikket heller ikke blogget så meget, som jeg gerne vil.

Ved ikke hvad der skal til for at blive ladet op med energi.
Har I nogle gode råd ? Så skriv endelig :).


3 kommentarer:

  1. Det er en drøj proces du går igennem. Jeg læser det også som at du bruger mange energier på arbejdet og det fylder. Tror det er vigtigt at du melder ud til familien, hvad du magter og ikke magter i øjeblikket. Og måske også klogt at få fordelt ansvarsopgaver ud til de enkelte.

    Sidder og tænker på om den medicin du får overhovedet virker - og det ikke er ved at udvikle sig til noget mere - lungebetændelse er en barsk omgang - og meget slidsomt - så du skal passe på dig selv - ellers ende det med at blive kronisk.

    Rigtig god bedring

    SvarSlet
  2. Sikke en historie....
    jeg har sendt dig en mail ;-)
    *KNUS*

    SvarSlet
  3. Det lyder alt for bekendt. Jeg lytter med :) God bedring.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...