torsdag den 28. april 2011

Award...

Jeg har været så heldig, at blive normineret til en award af blogger Moster Majas, tusind tak for det, er virkelig glad for at lege med :) .

Jeg skal :

Takke den person som gav mig denne award.
- Norminerer 15 andre blogggere ( men jeg gør som Maja, nøjes med 3 da 15 er lidt vel rigeligt)
- Informerer disse bloggere.
- Og sidst

7 TING OM MIG :

1.  Jeg elsker sød lakrids, nogle vil g´kalde det afhængighed :)
2.  Har en smule rengøringsvanvid, og elsker orden i tingene.
3.  Er aldrig selv helt tilfreds med de ting jeg får strikket, hæklet med mere.
4.  Elsker at shoppe men IKKE mad, og tøj, men derimod alt andet:)
5.  Er en kæmpe, stor læsehest.
6.  Hader musik og støj.
7.  Ikke altid til stede i nuet, så vi får til tider brændt mad, og forkerte busser bliver taget. ( tror jeg går og tænker på kreating) :).

Jeg håber følgende bloggere vil lege med :

Creative Tail.
Blåmejsen.
camillaeli.    


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...