mandag den 14. marts 2011

Dagens indkøb...




Fik i dag købt mine sommerfuglebilleder  + lidt af det løse :-), hos Tante Grøn.

Er lidt ambivalent, i forhold til det, at sommerfuglene er døde, men blev til sidst enig med mig selv om,
at når de nu er døde, kan de lige så godt hænge døde på min væg.

Er fascineret af sommerfugle, med lethed og elegance, kommer de flyvende med deres flotte farver.Selvom mine nu ikke flyver så langt.

Der blev kun tid til besøg hos Tante Grøn, i denne omgang, men det var som altid også en sand fornøjelse,
altså for mig. Det blev for meget for manden min, han var sågar nødt til ud at trække frisk luft  :-).
Jeg er jo nødt til at benytte mig af, at jeg endnu bor så tæt på Odense, inden vi flytter til Nordjylland....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...